Saturday, 3 March 2012

GEMPAR!! Kera Mengamuk Di Stadium Mini Temerloh!

Assalamualaikum, entry kali nie aq tak nak bahasakan diri aq nie sebagai 'AKU' lgi dah, aq nak bahasakan diri aq kat entry kali nie sebagai 'GUA' lantak lu orang laa nak cakap apa pun kan. Gua tak kisah, gua bukan apa, semangat KEKERAAN gua masa pergi MENYOKONG pahang vs mp muar semalam masih hangat membara lagi, gua rasa tak puas duduk oppsss~~ bukan duduk, gua berdiri dalam STADIUM MINI TEMERLOH tu, sebab tu gua cakap yang gua nie MENYOKONG bukan MENONTON, ada jurang kelainan yang besar disitu yew, kalau MENONTON yang hanya perlu dibuat, cari port baik punya, pastu duduk, makan kuaci tak pun kacang dengan minum air kotak sebab botol tak boleh bawak masuk stadium kan? kalau menyokong pulak, lu orang tak duduk, lu orang berteriak, bersorak untuk menaikkan semangat pasukan pilihan lu orang, macam gua laa semalam. gua duk perati penonton masa MP MUAR leading 1-0 sebab dapat penalti tu, ramai penonton duk maki pemain, entah apa-apa laa, tak reti main laa, banyak pulak cekadak lu orang yew? lu orang pergi main tengok, lagi macam taik! phuiiiii~~ *jangan marah naa* heee

Haa... yang ini laa lambang kera-kera penyokong setia pahang tak kira laa menang ke kalah, gua pown salah seorang laa dari kera-kera pahang nie, sebab apa gua cakap kitaorang nie kera?? sebab kitaorang tak berhenti menyanyi dan berteriak sepanjang 90minit masa perlawanan, dan ada jugak penonton yang panggil kitaorang kera, mau tak dipanggil kera. Pahang kalah pown kitaorang tetap menyanyi dan berteriak, KERA laa tu, kera mana sedooooo apa-apa kan? HAHA. tu laa gua cakap kitaorang nie PENYOKONG bukan PENONTON, tak kira laa menang ke kalah, sokong tetap sokong, lu orang nak menyampah lantak lu orang laa, ada mak jemah kisahh? Hehe.

Siap sedia GEMPUR Stadium!

Gambar kat atas nie masa semua GENG-GENG KERA ELEPHANT ARMY tengah siap sedia nak ber 'CORTEO' ke stadium, haa?? apa itu 'CORTEO'? corteo tu adalah perarakan masuk ke STADIUM yang menandakan kitaorang yang orang label kan kera-kera nie telah sampai ke stadium dan menakutkan pihak lawan, kalau dalam perang tu dipanggil GENDANG PERANG. *kalau lain pown kira lebih kurang laa* Hehe, btw, sebenarnya gua ada rakam masa kitaorang ber'CORTEO' nak masuk ke stadium tu, tapi disebabkan gua menggunakan HANDSET kokakk/cikai iaitu C3, video nye tak JELITA dan lekat-lekat, yewla, gua anak orang miskin, mana mampu beli kamera DLSR nak rakam or snap gambar mcm lu orang. hanya C3 laa yang termampu, Haha

HARI INI KAMI DATANG KEPADAMU!
HARI INI DUA JIWA JADI SATU!
DARAH ENGKAU, DARAH AKU JADI SATU!
SELAMANYA TOK GAJAH DIHATIKU!
Gambar atas nie pulak, masa nak ber'corteo' ke stadium laa, gambar memang gua saja buat BLURR gitu sebab kitaorang kera-kera penyokong pahang nie jadi kera bukan nak meraih publisiti, tapi sebab kitaorang memang sayangkan pasukan PAHANG, I LERRBIUUU TOK GAJAH!. Heee. masa nie memang gempak laa beb, kitaorang berarak masuk stadium dengan bergendang, menyanyi, bersorak dan bakar FLARE, ataupun dipanggil SUAR, mana-mana yang baca entry nie, ada kat stadium semalam, nampak laa kitaorang kera-kera pahang nie berarak dan berteriak, Gempak beb!
stick banner ELEPHANT ARMY
made in Benta
ini gambar lepas perlawanan, perlawan dah habis, tapi kitaorang tetap menyanyi dan melalak, biasa laa, macam tak faham pulak KITAORANG kan KERA!

ini gua sediakan untuk lu orang tengok kitaorang menyanyi dan melalak masa perlawanan semalam, gua adalah salah seorang kera-kera yang duk melalak dalam grup nie, tapi tak nampak laa gua dalam video nie, sebab gua duduk hujung sekali, apa-apa pun, jom layannnn~

tu saja lah gua nak merepak dalam entry kali nie, letih memang letih wokk berteriak, menyanyi 90minit masa perlawanan non-stop, tapi kepuasan lagi penting, nak-nak, pahang menang semalam, lagi laa syokk, tapi kalau lu orang tanya gua macam mana gol, gua tak tahu nak cerita, sebab boleh dikatakan gua menyanyi dan berteriak je, gua tak tengok sangat perlawanan, sebab hantu dan jin ULTRAS tu dah merasuk gua. Mwahaha. apa-apa pun SELAMANYA TOK GAJAH DI HATIKU!! *oppss~ lupa pulak nak cakap ELEPHANT ARMMY nie adalah gabungan penyokong-penyokong seluruh Pahang yang sama-sama turun ke stadium tanpa dibiayai oleh mana-mana pihak, YB ke TOK PENGHULU ke, ataupun TOK EMPAT KAMPUNG, kami datang dgn duit poket sendiri, cinta kami pada pasukan PAHANG lagi penting, apa yang lu orang perlu tahu, KAMI BUKAN SUBSIDI!!

p/s: F*ck F.A.M! F.A.M itu bangsat!! kami semua kera-kera ultras memang benci gila babengg dgn F.A.M bangsat nie! bila dah ramai penyokong ke stadium, mula laa nak naik harga tiket, bawak stick banner masuk stadium tak boleh, itu tak boleh, ini tak boleh. WTH??!! sial bangsat! Tahu nak duit je, stadium tetap buruk! apa-apa pun, satu je gua nak cakap, LOVE FOOTBALL, HATE CAPITALISM! *orang lain jangan laa terasa dengan statement aq nie, apa kena mengena F.A.M dengan kau? aiiyaaa~~* xD

No comments:

Post a Comment