Wednesday, 25 January 2012

Rempittttt JOM!! Ada Berann??

Bismilillahirahmanirahim.. Entry aq kali nie nak cerita sikit pasal MAT REMPIT nie... bukan  aq ajak korang merempit. jangan salah sangka pulak. Entry kali nie bukan gak nak cerita pasal keHEBATan mat-mat rempit di MALAYSIA jauh sekali nak mengangkat diorang sebagai HERO MALAYA baru untuk menggantikan MOHAMAD ADHAM KAMARULZAMAN... *soryy.. TERmerepek laa pulak* heee.. Entry kali nie aq nak cakap sikit *Taip sbenarnya, bukan cakap* pasal PEMIKIRAN sesetengah ahli masyarakat malaysia nie kepada BUDAK-BUDAK MOTOR, maksud aq remaja-remaja yang bawak motor mesti akan di COP MOHOR kan sebagai MAT REMPIT. Stigma nie macam dah tak boleh lari, BILA BAWAK MOTOR mesti MAT REMPIT, itu yang ada dalam pemikiran KELAS KETIGA masyarakat sekarang, macam mana nak maju klau pemikiran KOLOT nak mampus??


Ini baru betul MAT REMPIT derr

aq bukan apa beb~ aq TERASA laa bila ada orang COP kan remaja-remaja yang bawak motor nie mat rempit sebab aq pown bawak motor jugak, *KES MAKAN HATI laa nie.. haha*.. Contoh laa kau tak buat benda tu tapi orang cakap kau BUAT.. mesti kau PANAS HATI... betul tak? jangan nak tipu laa cakap  kau boleh sabar, kadang-kadang ada orang cakap je lebih boleh sabar laa apa laa, sebab tak kena batang hidung dia, cbe kena batang hidung die, haa... masa tu laa baru nak MELENTING.. pooraaahh~


Pon~Pon Moto Cun TUMPANG LALU

aq bawak motor jugak, dah tu korang nak cakap aq mat rempit laa? Weyh, aq tahu korang anak orang kaya, memang laa tak layan mat-mat motor nie, apa barang layan mat motor, layan mat kereta laa, ada bumbung, ada kusyen, ada aircond~ selesa duduk dalam kereta, duduk atas motor buat apa, kalau HUJAN kena berhenti BUS STOP, masa tengah hari tak syok nak bawak sebab PANAS sangat, okey, aq sebagai budak yang bawak motor faham laa, TAPI, apa sebab korang nak kutuk mat motor nie haa?? ade yang cakap GELI laa, MENYAMPAH laa, MELUAT laa dengan mat-mat motor nie, ape kes weyh?? ADA AHLI KELUARGA korang kena ROGOL dgn mat motor kew weyh?? PEMIKIRAN tu jangan nak KOLOT sangat laa

Logo kumpulan REMPIT 

Mat-mat motor nie ada perasaan jugak laa, korang jangan nak sedap-sedap maki orang, KITA ORANG bukan anak orang KAYA n BERADA beb nak pakai KERETA, korang jangan nak HINA laa, apa hak korang nak hina orang bawak motor? klau MAKAN,PAKAI pown mak bapak TANGGUNG lagi jgn sedap-sedap HINA orang yew?? Aq cerita nie bukan apa, ALLAH tu MAHA ADIL, korang beriya dokk MAKI mat-mat motor nie, sekali ALLAH nak tunjuk, die bagi korang JATUH CINTA pada mat motor, baru korang tahu LANGIT tu tinggi kew rendah, INGAT sikit, klau ALLAH cakap KUN FA YA KUN! jadi!! maka JADILAH! 

Ini Motor cabukk aq

Tamat sudah laa aq merepek pada hari yang HENING nie, hehe, cakap banyak pown tak guna kalau PEMIKIRAN korang tetap di TAKUK lama, sudah-sudah laa yew cop budak bawak motor nie MAT REMPIT dah lali aq mendengarnya, lagipown aq rasa REMPIT-REMPIT nie dah lama BERKUBUR, korang yang pemikiran DANGKAL nie jew tak tahu, kalau korang tanye budak yang bawak motor nie pasal rempit, konfem diorang jawab, "ZAMAN BILA LAYAN REMPITTT??". klaw nak test gi r tanye.


p/s: Apa STANDARD yew naik motor?? klau dah macam tu, kau suruh laa MAK BAPAK kau belikan kau sebijik kereta, baru laa STANDARD jugak MAK BAPAK kau. Wlaupown dah tutup mata tu, aq tetap boleh AGAK yang MINAH SENGET nie TAK CUN...tapi BERIYA nak naik KERETA, klau aq laa, bawak kau naik BASIKAL pown aq TAK NAK.. Haha

No comments:

Post a Comment