Friday, 20 January 2012

Bro! Rokok Sebatang!


Assalamualaikum! vanakam! n Gong Xi Fa Cai! entry kali nie aq nak cerita siket psal ROKOK. lu org hisap rokok tak?? klaw hisap bagus! tak hisap LAGIIII bagus! sebab ape aq cakap hisap pown bagus? sebab korang telah membantu meningkatkan ekonomi negara dan memacu negara supaya menjadi negara maju tanpa bantuan negara luar lain! waaaa~ kemas dop?? kpada yang tak hisap rokok, korang jangan ingat aq sokong pulop orang yang hisap rokok nie... sebenar nya aq tak sokong pown, biasa la, setiap apa tu mesti ada PRO dan KONTRA nye... ye dop?? macam korang yang tak hisap rokok, bagus bangettt dongg, korang dah mengamalkan cara hidup sihat, jangan tak merokok jew. bersenam perlu jugak beb, sebab orang tak merokok nie badan senang naik. tak percaya?? tanya AKU! haha, haa?? aq merokok kew tak?? CONFIRM laa tak merokok beb! aq kan baik... *baik kewrr?? perasan sudah!* Haha.
macam-macam PERISA ada! ALL IN ONE! Haha

Ape ada pada SEBATANG rokok yang dihisap kemain feel lagi ehh?? banyak laa beb! boleh kata 1000 dalam 1, sebab tu laa harga rokok mahal nak mampuss! da banyak perisa yang nak ditambah, tapi kepada perokok sejati nie, ape laa sangat kan setakat rm10 untuk 1 kotak, SMALL PIECE KACANG GORENG jew, kalau nak taw apa ada dalam sebatang rokok, korang baca laa kat gmbar atas tu, aq tak reti MENGEJA laa weyh, lagi-lagi bahasa OMPUTEH, al-maklum lah, DUDUK DALAM HUTAN. Hehe.
merokok nie membawa banyak penyakit, letih dah nak berKEMPEN, CERAMAH ke ape, perokok bukan nak dengar pown. orang yang macam nie dalam LOGHAT PAHANG dipanggil BABILL *promote loghat negeri siket bohh* xD..
POCONG 8 AKAN MELOMPAT DI PAWAGAM SEKITAR ANDA!
ARAHAN: KAMIL SI PEROKOK TEGAR~ Haha

Kalau kita cuba nasihat perokok nie. jangan merokok nanti dapat SAKIT JANTUNG, mati cepat, korang dapat agak jwapan diorg?? CONFIRM diorg jawab macam nie "MEROKOK MATI! TAK MEROKOK PUN MATI! SO, BAIK KITA MEROKOK SAMPAI MATI!" chisss~ macam hareemm jew jawapan, kita yang nasihat, Kita yang kena balik, sebab tu aq malas nak nasihat orang hisap rokok nie, mengabeh kan borehhh ajoo. Haha
BEYOND THE LIMIT. Hehe

Siapa perokok?? semua tunding lelaki kan?? biasa laa memang kebanyakan orang akan cakap lelaki adalah perokok, lagi-lagi kalau lelaki muka stok pecah rumah macam aq, memamg akan di COP MOHOR perokok, JINKRENPEZZZ! aq muka jew ganas, tapi tak merokok tahu! sebab tu laa bibir aq SEXY *wakaka, terperasan lagi. sory laa ;)* bila tanya perempuan NAK TAK BOYFRIEND yang MEROKOK, aq berani JAMIN 9/10 dri perempuan akan cakap TAK NAK LELAKI YANG MEROKOK, tapi TUP~TUP, couple gak dengan perokok, kesian aq yang tak merokok nie, tak ada orang yang nak. Hehe, tapi lelaki yang merokok pown tak nak perempuan yang merokok, 2x15 jew laa sorang-sorang, Haha, tapi korang ingat tak ada ke PEREMPUAN MEROKOK? adalah laa beb! ini klau AWEK aq nie, mau akan sumbat kotak rokok dalam mulut. kejam dop?? Hehe, usha siket PIC perempuan merokok yukk! :))
"adess! miss 1 nombor pulak nombor ekor yang aq beli semalam! aq da agak dah
1068 yang keluar. silap gi beli 1069!" kata gadis PEROKOK tersebut di dalam hati. Hee
"saya beli rokok nie lepas saya jual pensil adik saya kat member saya"
kata NORKUMALASARI ketika disawancara WARTAWAN. Haha
macam aq kenal jew lambang sekolah tu, bukan ke sekolah nie kat KLANG ke?
*tak silap aq la* :D
pergghh!! memang SLUMBER minah-minah nie hisap rokok tepi jalan, 
dunia AKHIR ZAMAN~ manusia hilang sifat MALU nya

tu jew laa aq nak kongsi dengan korang, aq MEMBEBEL banyak-banyak  korang bukan baca pown kan? baik aq share gambar, at least korang tengok jugak, Hehe. Untuk pengetahuan perokok, aq tak benci pown perokok. so, korang jangan ingat aq nak kutuk korang pulak, macam yang aq cakap awal-awal tadi la, setiap apa itu ada PRO dan KONTRA nya, korang ada akal korang fikirlah, semua dah besar kan, tapi kalau boleh korang BERHENTI laa MEROKOK, tak ada faedah nye weyh, memanggil penyakit lagi ada laa, SAYANGI laa ORANG TERSAYANG, BERHATI-HATI SEMASA MEMANDU~ *sory-sory, termasuk iklan lain pulak* Haha
NO SMOKING! STAY HEALTHY! :)

p/s: Aq TAK MEROKOK weyh! tak ada kew awek-awek yang sudi kat aq?? bhahaha, btw, dlu aq pown perokok tapi masa SEKOLAH RENDAH laa, tapi bila masuk jew SEKOLAH MENENGAH terus aq stop merokok! makna nya aq da tak merokok 6 TAHUN laa... yeepii!! Haha, mase sekolah rendah pown aq mula merokok masa hujung darjah 5 nak masuk darjah 6. haish~ bongok lagi masa tu, semua benda nak cuba, BUDAK-BUDAK laa kata kan.. Hehe :D

2 comments:

  1. rokok pemusnah hidup...bila time sihat xsedar bila dah sakit nanti baru nak nyesal..tak guna dah..

    ReplyDelete
  2. yup!! tepat sekali! merokok merugikan je, tak ada yg untungnye.. :)

    ReplyDelete